Thursday, February 25, 2010

salam semua,,,,,
mlm ni aku rasa mcm mlm yg sayu n pilu je,,,mgkn sempna ngn mlm maulidur rsul,,,
nk d jadikan cite,,ptng td aku,nurul,capeka,che n miera g P.T sbb si nurul nk bli bju...
sedang jlan2 ngn girngnya aku terpandng sekor bear ni,,
tetiba je aku rasa mcm hati aku diragut dngn kuatnya dn d hempas ngn spnuh hti,,,
aku mcm nk ngis di tempat itu...........................
'abh',,,,,,,,,,itulah yg mampu aku ucapkan>>>>>>>>>>>

blik je dr P.T aku trus call n cite apa yg tjdi,,,
skli lg hatiku tesentuh dek krna mndngar suara kasih yg amat ku rindui,,,,
aku plk cite apa yg aku rasai di p.T td,,
tngah aku asyik mncerita n tetiba mndngr esak tngisannya,,,
shit!!!!!!!!!!!!!!
apa yg aku story td tlah mmbtkan air mata lelekinya mnglir,,,
aku besalah!!!!!!!!!!!!!!!

aku ringkaskan ea apa yg dktanya..........
dia ngaku dia yg slah,,,
dia telah trunkan singn utk tkar tmpt keja tnpa bgthu aku,,
sminngu dri besday aku dia tlah dtukarkan ke Sarawak,,,
wahhhh,,,,,,,skitnya hti aku dia dpt rsakan,,,tp dia bt2 kool.....
hahahah,,,,skrng dia yg rsa kan???
dia tsentuh sbb dia xtnaikan niat dia,,,
dia ingin hadiahkan sekor bear utk aku sbb aku slalu rungut nk bear dan cite yg spongebob dia bg dlu dh tkar wrna n lmbik,,
dan dia nk hdiahkan bear utk aku sempena besday,,
tp smpai skrng dia xbg,,,
aku plk cite yg aku nmpk bear n ingtkan dia,,
so dia pun ingt niat dia tu n rsa bsalah,,,
hahahah klaka kan????
dan ayt2nya yg mngkin aku xdpt lpakan ialah dia akn bg jgk bear utk aku wlau apapun sbb dia jauh kan,,,
jiwaku berbunga ni,,,,huhuhuh.........
xkra la dia nk pos bear tau bankin duit utk aku bli bear jnji dia dpt tnaikan niat dia,,
i'am wait ni,,,,,kih3............

hahhaha,,,next year aku nk rungut yg h/p aku slalu bt hal plk ea,,,
moga2 dpt h/p bru plk,,,

No comments:

Post a Comment