Monday, March 15, 2010

saya syg awk !
saya syg kamu !
saya syg anda !
saya ayg kalian !
........saya syg awk, kamu, anda n kalian !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i love u all very much......
dear ; NOR SEHA BT NOR AZMI
; HALIMATUN SAGDIAH BT MOHD ALI
saya sejujurnya ingin m'bt pngakuan yg sy RINDUKAN kalian b2,,,,
saya sdar ini slah saya, syaf, yana, n nurul....
kami telah buat 1 tndkan yg bodoh !
kami xsdar yg tndkan kmi bt itu tlah mnjrakkan hbngan d antra kite smua.....
tiada lg grau senda mcm dlu,
tiada lg gelak tawa mcm dlu,,
tiada lg ksih syg d antra kita,,,
tiada lg pkongsian mslah antra kita,,,,
sgla2nya sdah TIADA !!!!!!
apa yg ada ?????
1) hipokrit
2) rasa besalah
3) x ingt kwan?
4) lupa jasa kwan
5) pesahabatan yg kian putus!
aku sedar ini semua !!! aku jga thu apa sbb nya,,,,
tp knapa aku xpnah tlintas nk ambil tndkan???
knpa mlm ni bru aku btl2 rsa bsalah???
arggghhhhh,,,,,,,,
nyesal kemudian tak bgna !!!!!!
bru mta ku tbkak luas n sluasnya...
apa yg aku rsakan smuanya syafiqa dpt rasakan,,,
perrrrggghhhh,,,,,,
mnyirap darah,,,
kmi dh dpt kptsn, bhwanya :
K.A.M.I semua yg S.A.L.A.H..........
dan saya mwkili mreka smua ingin memohon maap d ats apa yg blaku,,,
lpas ni xda siapa yg dpt pisahkan kita smua lg,,,,
hnya 'kau' n 'kau' akn mnjdi pngubat duka lara,,,,,,

No comments:

Post a Comment