Wednesday, July 14, 2010

tidor bola, makan bola, mandi bola, bole dkatakn smuanya bola la...
tp apa yg aku nk ktakan kt sni ialah cinta bola...
aku ngaku aku xminat bola, pmainan bola adalah pmainan yg akn mndtgkan keborinagn je...
tp final world cup antr spain and belanda yg lpas ni tlah mnghdiahkan seseorng pd aku,,
tu la kan nsib dan tuah manusia xda yg nmpk tp tuah aym nmpk d kaki,,,hu3....

alhamdulillah,,,,hri2 aku dah mla dwrnai sdkit, ada snyum tawa yg aku ukirkan,,,
tima kasih u krna hdir dlm hdup i kkembali...
wlaupun kita da lost cntc dlm msa 5 thun, tp u ttp brusha mncri i blik,...
i xkan lupa itu smua,,,

sgla crita yg u critakan pd i tu akn i ingt dan simpan dlm fkirn i smpai bla2,,
mgkin smua slah i, tp pcyalah tu smua blaku tnpa i sdar k...
trlalu pdih u smpan dan hdpi slma ni sorg2 slama 5 thun,,,i mntk maaf k...
i jnji i akn brusha mewarnai hdup u...

skli lg,,,trma ksih ast sglanya !!!

No comments:

Post a Comment