Friday, December 10, 2010

sedang mengabiskan masa d uum...
wah, msuk je uum ingt lak dkt umk...
rindu x terkata weyh....

sebulan kt umh, mmg mcm bibik...
bgun je pg, ngadap mesin basuh,ngadap umh yg beselerak,ngadap pngn mngkok yg blonggok,,,,
huhuhu mmg aku mnjdi bibik yg baek....

pa2pun aku hepy sbb aku syg aku..
hahaha....sapa lg nk syg aku klu bkn akukan?

cuti ni ja kwn 6 org mber aku kwin...temasuk ex aku...
huhuhu...nk bt guana rdha je,
jdoh ptmuan d tngn Allah kan?
pasrah ngn keadaan, tu yg aku mmpu....

sedih bile tngk org yg kita syg naek plamin kan?
kita pnah idamkan nk naik bsama dia..
tetiba dia naik ngn org laen...
eee....jahat la dia....
tp xpe, aku pun leh naik ngn org laen lak...

huhuhu....jauh aku melalut, time tuk mkn lak...
mber aku ni exm bpa jam ntah, ltih aku tnggu,,,
perut da nyanyi ni, nk g sorg2 tkt sesat lak...
mklum la , keluasan 10xganda ngn umk..
huhuhu......

ok tata....blah dlu....

::yaNi cOmE::

~yani~

No comments:

Post a Comment