Wednesday, February 16, 2011

fuuuhhh. fuhhh. fuhhhhhh......
la da berabuk upanya blOg aku ni...
haha, da lama xupdate ni ha....

sbnarnya aku nak luahkan yg aku miss gile2 dkt word
"ada aku kisah"
ahakss...sbb ape eh, sbb aku teringt dia la...
tp aku xleh la nk mnunjk sngt, xnak la Org ckp aku ni 'tinO gedik'....

tp aku pham aku ni siapa, xlyak la nk becintan-cintun ni...
aku ni apa la yg ada...
tO this persOn, i understOOd Ok....
aku pun da bOle mnerima hakikat da...
dOnt wOry abOut that.

haiissshhh....pe la aku ngarut ni eh...
wake up yani !!!, (menjrit smbil menampar pipi),,
nak kluar dri alam mimpi yg xkan jd knyataan ini....
sedihakn perasaan.....

tp apa yg nak dikatakan, miss sesangt time mcm dlu..
ilang stress bila kenangkan blik..
tp itu smua dulu dan xmngkin akn mnjelma kmbli...
mnjdi lpatan sejarah hidup aku la agaknya....
hOpe sngt bOle kembli mcm dlu...

k la, xnak la ungkit hal lalu..
biarkan ianya belalu dn prgi dgn tenang..
hOpe apa yg aku smpaikan ini dpt mnenagkan jiwa yg menggelodak...
amin...dpt sembuhkan jiwa aku ni...

thats all for tOday....
da xtau nk ckp ape lg,
smlat besua kmbli la blOg...
aku xkan ckp klu aku rsa bnda tu aku leh handle...
klu xmampu je aku akn ckp disini...
hope blOg jgn mjuk yer....
luv blOg.

dah-dah, aku mau tidO...
rOmate smua da mlyri alam mimpi..
aku lak yg jd bOdy gurd jga nyamuk dOrg...
hehe...xpe krja amal...

wokey, i chOw dlu....
good nite dear blOg...

....ahakss.....


pOst by ::yaNiE::

No comments:

Post a Comment