Thursday, March 3, 2011

he text me : salam $*&^, ngah bt ape tu? bz ea..$*&^ nak mntk maap bnyk2 ats sgla yg blaku slma ni, $*&^ tau slah $*&^...maap ea $*&^, maap sngt2...tlog la bg pluang ke-2 tuk $*&^ tuk brubah, $*&^ jnji yg $*&^ akn gnakn pluang tu sbaiknya, sumpah $*&^.....tlog la maapkan $*&^...

sangat begitu mudah ku bt mcm ni?
oh tidak, dgn slma apa yg kau bt pd aku,
ianya tidak trungkai ngn kta2 maap ok..
aku mmg baek, tp sbaik apa yg kau sngkakan la...

aku mngaku aku xpnah hdup ngn glran single sjak aku umor 12 thn..
tp krna kau aku dah btekad nk jd 'single'....
kerana kau ok!!
alhmdllh skrng aku da bole trma yg aku ni menyingle,,,

menyingle? aku ingt pktaan ni xkn ada dlm kamus hdup aku..
tp apakan daya dek krna prngi kau aku jd mcm ni,
tp aku redha apa yg blaku ada hikmahnya, mgkin jga krna slah2 aku jga.
aku xslahkan kau spnuhnya ok.

tp anggpla apa yg blaku ni ada hikmahnya,
so aku dah tekad aku xkan jdkan kau musuh aku..
tp plize, bt msa skrng jgn gngu aku lg...
aku mau cri kekuatan dlm dri aku tuk brhdapan dng kau..

effec cinta kita tlalu bsar dlm hdup aku,
aku smpai jd thap bengong,bodoh,serba serbi xkena, carca merba krna kau tau?
aku 1 thap yg aku dah xsdar apa yg aku lkukan..
smpaikan aku sndri xthu apa yg aku nak...

rmai org ckap yg aku mnolak tuah yg ada dpn mata,,
tp klu tuah tu sndri yg bkn hak aku mcm mn?
tpksa aku tolak jgkkn...so mcm mn?
apa yg aku ptut bt...

slma ni aku sbar dan trus sbar mnanti saat ni,,
tp bla saat ni smpai, aku sndri xbole trima lg,
so tlog la phamkan prsaan aku...
kau x lagi btahta dlm hati aku...

sgla kngan kita bsama dah mnjdi sej hdup,
aku tau bkn mdah tuk mlupakan,
krna aku sndri xmmpu nak mlupakan,
aku tau kau jga bgitu...

tp cuma 1 yg aku pinta,
izinkan aku tuk mnyayanggimu smpai bila2..
krna kau la aku bole blaja erti khdupan yg pnuh ngn kepahitan,
sebenci2 aku pdmu, tp prsaan syg jgk yg dpt menandingi...

hope kau pun sma,,
trma la hkikat yg syg dan cinta kita xkan bersatu lagi..
hnya syg dlm igauan mimpi..
akun syg kau!!

...perasaan benci xdpt nk lenyapkan rsa syg....

luahan hati
::yaniE::

No comments:

Post a Comment