Tuesday, November 9, 2010

DIA
bcita2 mnjd menjadi ketua yg baek
dia la pembawa bahgia dlm khdupanku
pnyelamat d kala aku ksusahan
pelindungku dr ancaman bahaya
membakar semangtku pabila aku bsedih
sentiasa menolong aku aku ada masalah
sifat keeogaannya yg melampau
cemburunya mengalahkan perempuan
suka buat aku ketawa dan bhgia
akn lakukan apa sj tuk aku
aku syg dia
.
.
.
.
.
AKu
mnjdi penyeri dlm kehidupan dia
mempunyai tahap kesabaran yg tnggi
sentiasa lemah lmbut & behati2 dlm segala hal
selalu lemah dan malu bila ngn dia
sanggup lakukan apa saja demi kbhgiaan bsama
xkisah dihina dan dicaci dek krnanya
redha ngn takdir
.
.
.
.
.
.
.
.
sekarang
xda lagi istilah saling memerlukan
smua hnya sudah terputus di duniawi lagi
kami xdpt bekongsi kasih mcm dulu
aku slalu merinduinya
aku akn tetap menunggunya
biar la pepisahan ini mnjdi sej dlm hdup ku
aku sdar hbngan dpt dselamatkan
tp ego aku yg membataskan
aku xnak belembut lagi
aku hnyalah aku
d mnya lelaki yg dulunya syg aku?


sAyAsAyAnGsAyA

~~sAy nO tO lOvE~~
singLe fOrEvEr ~yaniE~

No comments:

Post a Comment