Tuesday, November 9, 2010

saya tak jahat dan saya tak kejam
saya ialah saya
saya tak mintak semua ini belaku
tp saya gembira kalau ini belaku
sebab saya rasa dia patut rasa apa yg dia buat

sekarang mula nak salahkan org
tp mmg tu salah dia
tu la aku da ckap
klu bt kianat dekat org akan Allah blas segera
tngok ni xsmpai sebulan dah dpat masalah

tu la len kli jgn tunjuk baek lgi
org dah pndai menilai la krng ni
kita xsmestinya betul dlm tndkan
org xkn ikut tlnjuk kita ja slmanya

aku asa mcm nk tpuk tngn kuat2 ja
sbb jd mcm ni
jahatnya aku akn
aku bknya apa, aku syok sbb dia dah rsa
rasa btapa skit ati lau org bt kta skit ati

hurm papan tabah la ye hadapi dugaan
aku turut simpati

oh ya, kpda pnyokongnya
truskan sokong dyeh....
da sbji prngai korg mcm dia,
bgus la.....

huahahahaha!!!!
i have a big laught

hEpi sOkmO
~yani~

No comments:

Post a Comment